Ota yhteyttä tukeen
Citrix on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan menestymään ratkaisuillaan. Valitse jokin alla olevista vaihtoehdoista, jotta tukipyyntösi voitaisiin ohjata oikeaan paikkaan.
Citrix on sitoutunut auttamaan asiakkaitaan menestymään ratkaisuillaan. Valitse jokin alla olevista vaihtoehdoista, jotta tukipyyntösi voitaisiin ohjata oikeaan paikkaan.
Minulla on tukisopimus
Pyydä tukea vianetsintään, korjauksiin ja muihin tuoteongelmiin.
tai käytä reaaliaikaista chat-palvelua | soita tekniseen tukeen
Saat Citrix Content Collaboration -tukea osoitteesta http://sharefile.com/support.
Saat lisätietoja Podio-tuesta osoitteesta https://support.citrix.com/cscase#/podio
Minulla ei ole tukisopimusta
Valitse alue ja täytä asiakastuen lomake yleisiä kysymyksiä, asiakastilin ylläpitoa, lisenssejä ja niiden uusimista, päivityksiä tai yritystietojen yhdistämistä varten.
Tavoitettavissa 24/5
Citrixin Customer Success Services -asiakkaat:
Kokeile Live chat -palvelua, josta saat nopeasti vastauksen yleisimpiin teknisiin kysymyksiin.
Kokeile automaattista vianetsintätyökalua
Citrix Insight Services on Citrixin ilmainen työkalu, joka analysoi lokitiedostot, profiloi yrityksen virtualisointiympäristön ja havaitsee satoja tunnettuja ongelmia. Myös tukiasiantuntijamme käyttävät sitä päivittäin ongelmien nopeaan ja tarkkaan diagnosoimiseen. Saatavilla seuraaville: Citrix Virtual Apps, Citrix Virtual Apps and Desktops, Citrix Hypervisor, Citrix ADC, ByteMobile, Citrix Endpoint Management, Citrix SD-WAN, CloudPortal, Provisioning Services ja Citrix Virtual Apps and Desktops Connector.
Hyödyllisiä resursseja
Lisenssienhallinta
Aktivoi, päivitä ja hallitse Citrix-lisenssejä
Knowledge Center
Tietokanta, josta löydät Citrixin teknisten asiantuntijoiden kirjoittamia artikkeleita ja julkaisuja.
Tuotedokumentaatio
Kirjasto, josta löydät Citrixin ratkaisujen ja teknologioiden tuoteasiakirjat.
Tukifoorumit
Keskustelufoorumeita, joissa voit esittää kysymyksiä ja saada toisilta asiakkailta käytännön vastauksia.